آموزش طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو

در این آموزش ما قصد داریم تا شما را با تکنیک طراحی و ساخت لوگو آشنا کنیم. در دنیا امروز ما برای اینکه بتوانیم با شرکت های بزرگ هکاری کنیم باید بتوانیم به آن ها خدمات برسانیم. این خدمات می تواند شامل همکاری های اقتصادی و یا تبلیغاتی گردد. یکی از معضل هایی که همواره شرکت های بزرگ با برندینگ های قوی را به چالش می کشد طراحی لوگو است. آموزش طراحی لوگو چیزی نیست که شما بتوانید آن را در دانشگاه یاد بگیرید و یک چیز کاملا تجربی است. سایت های مختلف تبلیغاتی در این زمینه دارند و اگر شما آموزش طراحی لوگو حرفه ای یا آموزش طراحی لوگو رایگان را سرچ کنید ممکن است تا این کار را برای شما انجام دهند. ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم از آموزش طراحی لوگو آنلاین خوداری کنید و خودتان شروع به کار کنید.

آموزش طراحی لوگو

معمولا شما در همه شرکت ها تیم طراحی را پیدا نمی کنید و این شرکت ها برای انجام کار های طراحی خود به شرکت های کوچکتر و یا افراد حرفه ای نیاز دارند. افرادی که بتوانند طراحی لوگو با دست خود انجام دهند. افرادی که بتوانند در درجه اول در کار برندینگ به شما کمک کنند و در درجه های بعدی همکاری با مشتری های شما را افزایش دهند… در این آموزش مهم نیست که شما یک شخص حرفه ای یا مبتدی در زمینه طراحی باشید… این آموزش برای تمام افراد که در نیاز به علم طراحی لوگو دارند مهم است.

آموزش طراحی لوگو حرفه ای

لوگو فیس بوک

آموزش طراحی لوگو مهم ترین بخش هنر و گرافیک است و شما اگر از کسی که طراح نیست بپرسید که گرافیک را برای شما توظیح بدهد قطعا اشاره به یک لوگو و یا یک طرح جواب شما است. ما در اآموزش طراحی لوگو حرفه ای از ارتباط تصویری استفاده می کنیم که جز تاثیر گذارترین ارتباط است. بیشتر روش های ارتباط با مشتری بعد از طراحی لوگو برای شما پیش می آید. البته لوگو فقط نماینده ای برای شرکت، محصول یا خدمات شماست. در واقع بخشی از برند است اما تمام بیزینس را در خود ندارد… بنابراین لوگو برند نیست ولی بالاترین و مهم ترین نقطه در برند شماست. شما باید طراحی لوگو با دست را بیاموزید.

حتما بخوانید: لنز ماکرو چیست

آموزش طراحی لوگو حرفه ای

آموزش طراحی لوگو آنلاین

لوگو یوتیوب

بررسی خواسته مشتری یکی از اولین کارهایی است که باید انجام دهید. قبل از هر چیزی شما باید بدانید که کار شما مربوط به چه حوزه ای از اقتصاد در کشور است و بعد از آن باید به دنبال این بروید که مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه می خواهید آن ها را راضی کنید؟

جواب به این سوال ها شما را تا حد زیادی در طراحی لوگو یاری می دهد. در قدم بعدی شما باید نمونه های زیادی از طراحی لوگو که مربوط به حوزه های مختلف طراحی کارت، ارتباطات، تجارت های الکترونیک، کارت پستال و… است را بررسی کنید. باید شما فکر کنید که این لوگویی که در حال درست کردن آن هستید چگونه روی بینش مشتری تاثیر می گذارد یا چگونه برند او را افزایش می دهد.  شما باید آموزش طراحی لوگو حرفه ای را گذرانده باشید و کاملا مسلط باشید.

آموزش طراحی لوگو رایگان

لوگو های مختلف اپل

وقتی برای یک شرکت در حال طراحی لوگو هستید ممکن است که شما مجبور شوید لوگو قبلی را بطور کل عوض کنید و در مرحله بعد لوگو تجاری جدید را برای تبلیغ روی لباس ورزشکاران، بیلبورد شهری و مکان های مربوط به کار شما که مشتریان از آن جا رد می شوند به نمایش درآورید. در این جا شما می توانید از آموزش طراحی لوگو آنلاین استفاده کنید چون باید کار خود را سری پیش ببرید.

به خاطر داشته باشید که طراحی فکری است که در آینده واقعیت پیدا می کند پس شما باید برای خواسته های مشتریان خود وقت بگذارید و به آن فکر کنید. این یک واقعیت محض است که شغل های همه ما بدون مشتری وجود نخواهد داشت و نتیجه این کار ارتباط مستقیم داشتن با مشتری و فروش بهتر است. به مشتری خدمات دهید.

آموزش طراحی لوگو حرفه ای

لوگو کوکاکولا یکی از موفق ترین برند های جهان

آموزش طراحی لوگو آنلاین

باید بدانید که مشتری های شما چه چیزی را از شما می خواهند و در حد توان شما است یا نه؟ اگر از پس کار های مشتری بر نمیایید این بزرگترین اشتباه است که آن را قبول کنید. مطمئن باشید لوگو ها نمی توانند خدمات پس از فروش ضعیف را بهتر کنند و یا محصول با کیفیت بد را خوب کنند. برندی که موفق نیست با داشتن لوگوی خوب نیز ممکن است موفق نشود…!

در این جا از آموزش طراحی لوگو رایگان یک پیشنهاد برای شما داریم. یکی از کار هایی که شما می توانید در گرفتن و جذب مشتری انجام دهید دادن خدمات رایگان به مشتری در یک بازه زمانی محدود یا نامحدود است. مثلا انجام طراحی لوگو برای یک شرکت بزرگ به یک مورد ختم نمی شود و شامل چند طراحی است. شما می توانید یکی الی دو طراحی را به صورت رایگان برای آن ها انجام دهید و سود خود را از بقیه ی طراحی ها بگیرید.

طراحی لوگو با دست

مهم ترین چیز در زمان قیمت گذاری برای مشتری این هست که شما تمام خواسته های مشتری را لیست کنید. شما برای اینکه آموزش طراحی لوگو حرفه ای را یاد بگیرید قطعا هزینه کردید پس بهتر است که از آن درامد زایی کنید. بهتر است در قیمت گذاری برای مشتری هیچ چیز مبهم نباشد و همه کار ها برانداز شود. شما مطمئن باشید بیشتر سازمان ها با یک بودجه مشخص به شما تماس میگیرند… پس یک کاغذ بردارید و یک حالت های دمو از کارهایتان را قیمت گذاری کنید.

بهتر است یکم بالا تر از مقداری که مدنظر دارید قیمت گذاری کنید تا در صورت موافقت نکردن طرف مقابل شما بتوانید به آن ها تخفیف دهید. این یکی از روش های منصوب برای گرفتن پروژه ها و کنار زدن رقیبان شما است. سعی کنید هیچ وقت پروژه ای رو بدون تفاهم نامه شروع نکنید. این کار در تمام زندگی کاربرد داره…

حتما بخوانید: ترفندهای عکاسی در شب

آموزش طراحی لوگو رایگان

آموزش طراحی لوگو آنلاین

لوگو شرکت مخابراتی at&t

مقدار زیادی از آموزش طراحی لوگو بر می گرده به فکر و جستجو کردن در اینترنت. هر چه شما بیشتر در اینترنت سرچ کنید و ایده های مردم را برای لوگو ها ببینید قطعا در نوع نگرش شما نیز تاثیر می گذارد. فرق نمی کند که کار ما باز طراحی یک لوگو قدیمی یا طراحی یک لوگو مدرن باشد… باید برای آن زحمت کشید و بار ها سرچ کرد.

همیشه یادتان باشد که هر کس می تواند یک لوگو معمولی را تریسم کند. ولی فقط افراد کمی هستند که بتوانند لوگویی طراحی کنند که بتواند مردم را جذب و به فکر فرو برد. این مهارت در طول زمان برای شما اتفاق می افتد. ما در اینجا ۳ روش برای کمک به طراحی لوگو شما می کنیم:

شخصیت طرف مقابل را بشناسید

آموزش طراحی لوگو رایگان

شخصیت طرف مقابل را بشناسید

یکی از چیز هایی که باید در آموزش طراحی لوگو آنلاین بررسی قرار گیرد بررسی روحیات مشتری است که چه چیزی را پسند می کند. شخصیت مشتری شما شخصیت کاری آن و در نتیجه نظر لوگو او را تشکیل می دهد. شما خیلی راحت می توانید که یک نمونه سوال طراحی کنید و هنگام رفتن نزد مشتری آن را با خود ببرید و از او بپرسید.

سولات بسته به نوع کار ممکن است متفاوت باشد. مثلا سوالاتی مثل: کمپانی شما چه کاری رو خوب انجام نمیده؟ توضیح بدید چرا؟ دوست دارید کمپانیتون چه کاری رو انجام بده که در حال حاضر انجام نمیده؟ کدوم حیوون میتونه نماینده کمپانی شما باشه؟ چرا؟ از چه چیزی در رابطه با طراحی لوگوی جدید می ترسید؟

همه این سوالات باعث پی بردن به فیلد کاری طرف مقابل شما می شود. شما با این کار مشتری را مجبور می کنید تا کار خود را از دید مشتری هایش ببیند… به هر حال این خلاصه از نظریات مشتری شما باعث می شود که بفهمید شاید یک طرح نا متعارف خیلی بهتر است…

نویسنده : مدیر
دسته بندی ها : طراحی
برچسب ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیاده سازی شده توسط هوش پلاس